Strona używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Aktualności

Policjanci na Targach Pracy

Data publikacji 10.04.2017

Jakie warunki musi spełniać kandydat na policjanta? Jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji? Na te i wiele innych pytań odpowiadali namysłowscy funkcjonariusze podczas targów pracy. Mundurowi, przyszłym stróżom prawa, opowiadali także o tym jak w praktyce wygląda praca policjanta.

7 kwietnia 2017 roku w Namysłowskim Ośrodku Kultury przy Placu Powstańców Śląskich w Namysłowie odbyły się coroczne targi pracy dla mieszkańców powiatu namysłowskiego i powiatów ościennych. Celem targów było przybliżenie specyfiki lokalnego rynku pracy. Tego typu przedsięwzięcia dają możliwość spotkania z przyszłymi pracodawcami oraz  zapoznania się z konkretną branżą. Wśród różnego rodzaju firm i instytucji, które licznie stawiły się na targach, nie zabrakło także przedstawicieli namysłowskiej policji, którzy przygotowali swoje stoisko informacyjne. Funkcjonariusze odpowiadali na szereg pytań oraz rozdawali ulotki z informacjami dla wszystkich chętnych. Osoby zainteresowane służbą w Policji o szczegółach dotyczących rekrutacji dowiadywali się bezpośrednio od obecnego na targach pracy kadrowca Komendy Powiatowej Policji w Namysłowie. Uczestnicy targów pracy mogli dowiedzieć się między innymi, jakie warunki musi spełniać kandydat do służby w Policji oraz jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji. Przedsięwzięcie zorganizował Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie oraz Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy.

Powrót na górę strony