Policjanci na Targach Pracy
Jakie warunki musi spełniać kandydat na policjanta? Jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji? Na te i wiele innych pytań odpowiadali namysłowscy funkcjonariusze podczas targów pracy. Mundurowi, przyszłym stróżom prawa, opowiadali także o tym jak w praktyce wygląda praca policjanta.
7 kwietnia 2017 roku w Namysłowskim Ośrodku Kultury przy Placu Powstańców Śląskich w Namysłowie odbyły się coroczne targi pracy dla mieszkańców powiatu namysłowskiego i powiatów ościennych. Celem targów było przybliżenie specyfiki lokalnego rynku pracy. Tego typu przedsięwzięcia dają możliwość spotkania z przyszłymi pracodawcami oraz zapoznania się z konkretną branżą. Wśród różnego rodzaju firm i instytucji, które licznie stawiły się na targach, nie zabrakło także przedstawicieli namysłowskiej policji, którzy przygotowali swoje stoisko informacyjne. Funkcjonariusze odpowiadali na szereg pytań oraz rozdawali ulotki z informacjami dla wszystkich chętnych. Osoby zainteresowane służbą w Policji o szczegółach dotyczących rekrutacji dowiadywali się bezpośrednio od obecnego na targach pracy kadrowca Komendy Powiatowej Policji w Namysłowie. Uczestnicy targów pracy mogli dowiedzieć się między innymi, jakie warunki musi spełniać kandydat do służby w Policji oraz jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji. Przedsięwzięcie zorganizował Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie oraz Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy.